Rainy days

Då va det fredag idag...redan gått två dagar hemma...känns redan som om det va längesen jag satt i värmen och drack ananasjuice!
Regnet öser ner utanför fönstret och jag har raggsockorna på!
Vaknade halv sju idag...måste försöka va uppe längre på kvällarna...men tio igår va jag jättetrött...hade sett en av filmerna jag hyrde igår och sen blev det sängen!

Idag tvättar jag (igen!)...fanns bara förmiddagstider och där hinner man inte så många maskiner...men skönt att ha gjort det på fm så slipper man va hemma hela dagen bara för att springa framochtillbaka till tvättstugan!
Ska luncha med moster och fixa lite ärende senare...ikväll blir det bio med lillebror, Sara, Andréa, Sebban, Coffe och Anna :)
Harry Potter!! Tydligen ska den va ganska bra...hope so!
Nä nu ska jag damma lite...tror lillebror glömde det när han städade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0