Ruskigt kallt!

Det är så kallt....mitt täcke är superskönt men såfort jag suttit ett tag i soffan fick jag på med kofta och raggsockar för att inte frysa ihjäl...vinter jadå!

Fick iaf handlat en massa med mams...kött!!!! Och en massa nyttigheter...nu ska de 2 kilona som jag la på mig i Thailand och gärna fler bort innan Egypten! Broccoli here we go again!
Måndag då är det on igen!
Fikade med Andréa och Carro innan....åh va det va skönt...få snacka av sig en massa och uppdatera varandra om läget :)
Massa planer inför helgen blev det också....brandbil, Just Dance och utgång blir det förhoppningsvis :)
Precis tryckt ner lite av pappas köttfärssås...GOTT!!
Ska snart hem från mamma och pappa...hemma väntar tre filmer och en påse från Hemmakväll :)
All alone under mitt nya täcke med raggsockorna och mjukis...love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0