Söndagsångest!

Det är nu jag ska känna mig utvilad, redo för att gå tillbaka till jobbet med ny glöd! Men nä...jag hade lätt kunnat va ledig en vecka till...känner inte alls för att gå upp halv sex imorgon :(

Igår blev det rejält med hålligång hos Coffe...brandbil va tydligen riktigt farligt för oj va lätt den slank ner!
Blev en hel del Just Dance...alla bjöd på sig vilket resulterade i en hel del skratt!
Sen utgång och massa dans!
Sovit alldeles för lite och va därför lite zombieaktig idag när det vankades kalkon hemma hos mormor och morfar...firade fars-dag i efterskott! Jag åt och sen låg jag i soffan och vilade ögonen...så rolig va jag!
Nu en massa bra söndagsserier och popcorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0