Taggar!!!

Telefonsamtal från ms Schyllert:
Hon: "Vad gör du?"
Jag: "Ligger i soffan, jag är trött!"
Hon: "Jag har taggat hela dagen på jobb!"

Såå nu får jag bannemig också tagga till...har bara förflyttat mig mellan soffan och sängen hela dagen, sovit och kollat film...men det har varit väldigt avslappnande!
Precis ätit en sjuuukt god middag...lövbiff med bearneisesås, machesallad, miniplommontomater och stekta sugar snaps! Det va himmelskt! Kolhydrater är överskattat...de behövs verkligen inte!
Lagt Astin på kylning och hoppas att tjejerna hinner hit för en klunk innan förfesten!
Nu ska jag göra en djupdykning i garberoben och se vilken av mina svarta klänningar jag ska ha ikväll och sen blir det väl duschen om en timme eller nått och sen åker ansiktet på :)
Party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0