Hösttrött!

Vilken tråkig höstdag det har varit idag...såfort man fått en glimt ut genom fönstert, regn och grått!
Kallt har vi på jobb också så koftan får ju åka på nästan direkt på morgonen trots att det är då vi springer som mest! Men idag märktes det iaf verkligen att jag är back in the game! Morgonen va ganska hektiskt men jag hade allt under kontroll hela tiden och det kändes verkligen riktigt bra :)

Har hållit igång enda sen jag kom hem...dammsugat, plocka undan, lagat middag...ja gör jag inte något så somnar jag i soffan...
Idag blev det stekt broccoli (så jäkla gott!!), stekt grön sparris och kycklinglår i ugnen som jag marinerade i olja, soja, kryddor och vitlök! Ja det blev riktigt gott!
Nu kom precis lillebror upp en sväng och överraskade med ett besök...lite julklappsplaner som blev färdiga!
Ska nog handla några på torsdag...om jag orkar!
Nä nu får jag nog hitta på något för ögonlocken börjar bli lite tunga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0