1 vecka!!!!

Idag är det en vecka tills vi åker till Thailand AAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!
Oh va jag längtar...fast börjar ändå bli lite sådär resepirrig!
T och F åker redan idag fuskisar....kommer va svinbruna när vi kommer ner!
Men kul för dom såklart...är inte alls avundsjuk :)

Idag har jag ledig dag inför min jobbhelg! Kunde inte alls sova länge...somnade direkt när jag la mig igår men sen har jag vaknat flera gånger...har en massa tankar som snurrar runt...
Har börjat dagen med att slänga i lite tvätt i maskinerna...sen ska jag möta upp Cecil i stan och växla pengar och handla lite nödvändigheter till resan!
Ikväll blir det mys med Boel :)
Som alltid när man är ledig har man hundra saker att fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0