101014

Då va det dags för tvättdag idag...jippi!
Håller på och springer här upp och ner!
Haft en helt okej dag på jobb...men usch va trött jag är!
Precis käkat middag...idag blev det frittata med bacon, parmesan och svamp och till den stekt sparris...blev väldans gott! Parmesanen kommer från Milano när moster va där sist och har legat i kylen och väntat! Den va så god så jag mest bara dog....oh riktigt parmesan!!

Igår kollade jag GA hos Elly...lite mys och massa snack!
Ikväll blir det jag och snygga män...ja Vampire Diaries....åååhh! Funderar starkt på att springa bort till statoil och köpa ett choklad också så är ju kvällen komplett!
Nä nu ska jag ner i tvättstugan en runda!
Fredag imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0