101019

Men va glad jag blir när jag har fått kommentarer efter en så tråkig dag som igår :)
Idag känner jag mig mycket bättre...inte lika låg, mest bara sådär tråkigt PMS:ig så att jag får bita mig i tungan för att inte få utbrott...haha nä inte så farligt...men kanske därför jag är så nära tårarna hela tiden...det är ju hormoner!

Har varit på introduktionsdag idag för nyanställda...bara tio månader sen jag började jobba :P
Men va stolt jag är för att jag jobbar på "Det lilla sjukhuset med det stora hjärtat"!!
Vi är ju bannemig riktigt duktiga på ganska mycket visade det sig!
Så SUS kan slänga sig i väggen :P

Nu ska jag snart laga något att äta...inte lätt med skafferiet och kylskåpet tomt...men känner inte för att handla hem något nu innan Thailand...bättre att ta vad som finns...om det finns något!
Ikväll blir det kanske en runda till Lund...får se hur det blir, pengar är ju ett litet hinder förtillfället när resan närmar sig och lönen inte kommer förrän den 27:de...kanske räddar Sebban oss med sin bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0