A melody I start but can't complete

Usch ingen bra dag idag...inte hitintills iaf..
Vaknade efter en härlig dröm, men som gjorde mig nedstämd...drog upp persiennerna och fick skitdåligt samvete för att jag inte varit ute och motionerat på så länge...så jag drog på mig träningskläderna och gick en runda...det va kallt men skönt...
Är alldeles bölig...det började igår efter att jag hade tittat på Glee...har nära till tårarna hela tiden och jag vet inte varför...jag ska ju va glad nu...det är bara en vecka tills vi åker till Thailand...
Det ska ju bli den bästa semestern ever!
Vad är det med mig? Nä inga tårar bara glada miner :)
Jag har ju inget att va ledsen för bara en massa roligt att se fram emot!

Ska snart iväg till jobb...känner inte för det....känner inte för något...känner för att ligga kvar här hemma i soffan hela dagen...
Nä det gör jag egentligen inte heller...
Jag borde kolla på A Walk to Remember...tömma ut alla känslorna och börja från noll...det är alltid skönt att gråta lite...får nog göra det ikväll...
Nä nu ska jag gå och rycka upp mig och föna håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0