Förträffligt!

Idag känner jag mig verkligen utvilad, lycklig, nöjd...vilken härlig söndagmorgon!
Helgen har varit så bra hitintills...och idag ska bli en riktigt myssöndag, ska bara städa först :)

I fredags va jag på after work i Malmö med ett par tjejer från jobb...käkade jättegod mat på Chili och sen gick vi till en pub och stod där och snackade! Sen blev det en runda till T där vi spelade Wii...så jäkla kul!
Morgonen bjöd på lite serier och sen fick jag snällt köra hem till mamma och pappa och lämna bilen...
Stannade där ute och tittade på film och gosade med älsklings puppisen!
Jag och lillebror va och kollade på en lägenhet till mig...va jättefin men känner för att byta upp mig till en något större lägenhet så det fick bli ett nej :(

Hade lovat att köra moster till Staffanstorp så även lördagen bev lugn för min del...jäkligt skönt att inte va bakfull kan jag meddela...
Så lördagskvällen spenderades hemma hos Carro...vi spelade Wii Just Dance, nog något av det roligaste jag har gjort...så jäkla jobbigt men så himla roligt! Flickorna drack vin och jag käkade poopcorn haha!
Blev sängen ganska sent trots allt men känner mig ändå utvilad och pigg idag...
Nu ska jag sätta igång och städa lägenheten...sen blir det en runda ut till mamma och pappa tror jag...det är ju trots allt söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0