Jag ryser och fryser!

Så trött jag har varit idag...när klockan ringde ville jag mest bara ställa mig upp och stampa på den...nä ställa mig upp ville jag inte för jag ville ligga kvar i den sköna värmen!
Men upp kom jag iaf...jobb va helt okej...kände ju patienterna utan och innan, därav en rond som gick väldigt smidigt! Fick väldigt goda nyheter idag också...min chef vill förlänga mitt vikariat till i slutet av nästa sommar, fick en massa positiv feedback och självförtroendet fick sig verkligen ett uppsving :)
Och jag bestämde mig för att jag vill stanna...jag trivs otroligt bra med alla kollegor och det kändes rätt i stunden!
Så jag fortsätter på ortopeden ett tag till helt enkelt! Gud tänk att jag vet att jag ska va där nästan ett helt år till...

När jag kom hem drog jag på mig träningskläderna och begav mig ut på en runda i det fina vädret...
Lagade middag...jätteräkor i paprika/chili-cremé fraiche och majskolvar...blev väldans gott!
Har dock redan förstört denna dagen med en kanelbulle på jobb och Toblerone precis...vafan skulle jag få choklad för? Nu när jag dessutom är som mest sugen på choklad :S

Sitter och knåpar lite med listor på Spotify...så mycket bra musik det finns...huh...rysningar till Queen!
Har tänt ljus och sitter här och dricker te och försöker få upp värmen...
Ska snart sätta på "The Bounty Hunter"....hoppas den är lika bra som filmen igår fast givetvis mindre sorglig!
Imorgon är jag ledig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0