Little by little

Är ledig idag :)
Vaknade jättepigg imorse halv åtta...kunde absolut inte somna om...
Så jag steg upp, drog på mig träningskläderna och tog bussen ut till mamma och pappa. Hämtade Alice och gick längs stranden hem till mig...hon blev jääätteglad när jag kom men lillebror blev ännu gladare för att han slapp gå med henne innan jobb!

Håller på att tvätta, har städat ur garderoben och börjat inventera vad jag ska ha med mig till Thailand...inte helt lätt när vi bara får ha med oss typ 7 kilo...
Först var det 13 kilo men pratade precis med Cecil och nu verkade det som om det bara va 7 kilo...puh hur ska detta gå?? Tror jag kommer få betala till lite känns det som...men än har jag inte så mycket som väger med mig...
Och hem får vi ju ha med oss 20 kg så då blir det inga problem och shoppa är jag ju bra på så dom kilona ska jag nog kunna utnyttja till fullo ;)

Älskade fisen ligger här bredvid mig på min fäll...vill klia magen hela tiden och är så mysig...älskar att ha henne här! Pussa och gosa hela tiden!
Vi ska snart bege oss ut i blåsten på eftermiddagsrundan...sen kommer pappa och hämtar henne och då ska jag ta tag i dammsugningen...sen blir det nog lite pyssel med fotoalbumen!
Vilken härlig ledig dag jag har haft....bara pysslat, kollat lite på tv, myst med älski...bara varit!
Och samtidigt fått motion :D
Love it! Och bara tre arbetsdagar sen är det helg igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0