Mol alena!

Nu har jag gjort min jobbhelg...nästan, jobbar ju imorgon också men det gälls knappt för det är ju början på en ny vecka...jaja helgen har iaf varit helt okej...trots bortfall av personal i lördags och vi fick jobba som små illrar så har det gått väldigt lugnt och stillsamt till...fina och gulliga patienter! Och världens bästa kollegor!

Fredagens shoppingtur blev väldigt lyckad för min del..mindre för min plånbok...
Hittade en jättefin vinterjacka, en ny pyjamas (min nya grej tydligen!), en magnet/skriv-tavla, trosor och ett par nya träningsbyxor! På kvällen bjöds det på middag hemma hos mamma och pappa...ryggbiff (som jag stekte till perfektion!), pommes och whiskeysås!!!
Sen blev det en tur till Svågertorp och hämtade upp en utelåst IT-konsult...tur man är så jäkla snäll!

Igår bokade vi resan till Egypten...13/1-20/1 drar jag, lillebror och moster till Sharm El Sheik i Egypten...4-stjärnigt hotell med världens underbaraste pool (såg det ut som på bilderna iaf) där jag ska ligga i en hel vecka och bara läsa och njuta :D
Och Thailand närmar sig med stormsteg...bara 15 arbetsdagar kvar :)

Har precis varit ute hos moster och lämnat bilen...gick hem...det va ganska skönt trots blåsten...
Ätit middag, duschat och nu ska jag kolla film...endast jag och chokladet!
Det blir "The Last Song" och "The Bounty Hunter"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0