När du minst anar det!

Helgen har trots allt gått väldigt snabbt...inte så värst jobbigt att jobba kvällar!
Lördagen bjöd på förfest hos Andréa efter jobb...sen utgång på Kräm och efterfest hemma hos mig på det! En väldigt lyckad lördag med andra ord :)
Söndagen blev aningen stressig eftersom jag låg kvar i sängen alldeles för länge :)
Så första gången ever kom jag osminkad till jobb...och bakfull dessutom så det va en syn för gudarna usch! Haha men det va väldigt skönt så det får det nog bli fler gånger tror jag...minus bakfyllan!
Trött som jag vet inte vad var jag när jag kom hem i söndagskväll...men blev ändå en stund framför tv:n innan jag sloknade!

Så nu har jag alltså fyra veckors semester framför mig och tre av dessa ska spenderas i Thailand :D
Har varit i stan idag och handlat det sista...solkräm och schampo och sånt kul!
Det börjar pirra lite nu...imorgonnatt kommer nog inte bli många timmars sömn :)
Packningen är halvfärdig så imorgon ska det sista ner! Oh vad jag längtar...från kylan ner till värmen :)

Nu sitter jag ute hos mamma och pappa...ska gå med sötnosen och sen kommer Lovis och Mira hit efter skolan så ska vi hitta på nått...vad gjorde man i den åldern liksom, tror dom är 9 och 12!!
Ikväll blir det middag med familjen! Moster ska laga till något gott :)
Och nu ska jag fördriva tiden med lite Glee och käka pappas pasta med pastasås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0