Nedräkning!!!

Nu räknar jag faktiskt timmar....TIMMAR! Det är väldans nära!
Väskan ligger packad...proppfull givetvis och ändå tycker jag att jag inte har någonting med mig...tur vi har en massa kilo som ska fyllas på hemvägen :P
Lillebror övertar lägenheten imorgon...han ska få prova att bo hemifrån lite...så jag har städat och hållt på hela dagen, bara nya lakan som ska i också sen är här tipptopp till honom imorgon!
Hann med en runda hem till farmor också på lunchen för en fika och pratstund!

Va och vaxade bikinilinjen hos Malin för en stund sedan...blev riktigt bra och inte alls så smärtsamt som jag trodde...när jag själv vaxade benen innan idag gjorde det mycket mer ont!
Andréa kom precis och lämnade sin iPod-touch med en massa filmer på...snällaste som vill låna ut den till mig så jag inte blir uttåkad på planet :) så fick vi ju kramas och säga hejdå också förstås!
Nu ska jag käka lite B&J och kolla Desperata husfruarna, Cougar Town och in the Middle...sen får jag väl försöka sova...om det nu går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0