Secrets!

Då va det fredag igen...så himla skönt...veckorna bara susar förbi...det gillar jag...bara 17 arbetsdagar kvar till Thailand :)
Vaknade alldeles för tidigt idag av en hemsk mardröm...jag va inlåst i ett rum av en mördare på ett gammalt slott som också va en högskola, jag kunde gå ut när jag ville men inte smita...ja herregud...
Men drog nytta av att jag inte vaknade så sent och drog på mig träningskläderna direkt och gav mig ut på en timmes pw!
Nu ska jag tvätta två maskiner och sen ner och luncha med Cecil!
I eftermiddag ska jag och mamma köra till NOVA i Lund...en ny vinterjacka ska inhandlas...har sett ett par snygga så jag håller alla tummar för att jag ska hitta en! Och kanske någon annan rolig sak :P

Förresten så den därade hemligheten...igår blev det bestämt så nu är det fritt fram att berätta...
Min moster tänker bjuda mig och min lillebror på en all inclusive resa till Egypten i januari i julklapp....HALLÅ kan man hitta en snällare, generösare, bättre moster? I don't think so! Jag och Joel tjoade som idioter när vi pratade i telefon...fy fan va kul...bara vi tre, så härligt!
Så på lördag ska det bokas resa :)

Nu ska jag käka frukost och hänga tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0