Svåra val

Usch har inte alls haft en bra dag idag...jobb va lite förvirrat från min sida...kanske för att jag inte hade det egentliga ansvaret utan bara gjorde punktinsatser....jag gillar att ha allt ansvar så jag vet vad som händer, mycket lättare att hålla reda på allt då!
Sen hade jag bara dricka med mig till lunch och det är skittråkigt...och fast jag dricker så syndade jag med choklad alltså helt meningslöst! Åh va jag är dålig!
Efter jobb ringde lillebror och frågade om jag ville hjälpa honom att söka till högskolan, givetvis ville jag det...så pappa hämtade upp mig efter att han hade slutat!
Fick laga middag...tack för den...men det blev iaf gott...och gratis va det ju :P
Och nu sitter vi här och kämpar för att hitta någon utbildning som han vill läsa...försöker få honom att inte välja en utbildning i Stockholm men han ska tvunget dit...så det får det väl bli...svårt att hitta något när man egentligen inte vet vad man vill...
Fy va glad jag är att jag redan är färdig...känns rätt nice att veta att jag (om jag inte känner för det) inte behöver läsa vidare igen...fast det vill jag...nångång i framtiden!
Nu är bror förhoppningsvis snart klar och sen blir det lite mys med sötaste hunden...sen ska jag se om jag hinner hem och kolla GA med Elly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0