Kräsen!

Sista morgonen som klockan ringde 5.30 på fyra veckor :)
Det va med lätta steg som jag gick ut från sjukhuset i em...bara tre dagar kvar och det är kvällar som alltid brukar gå ganska fort!
Jobb idag va riktigt kul...mycket att göra så fm gick jättefort och även em gick för engångsskull fort!
Alla ville kramas och va så gulliga och önskade trevlig resa...imorron lär jag ju bara träffa en handfull innan alla går till helg!

I eftermiddags va jag och tittade på ännu en lägenhet...den va jättefin! Ljus och stor! Men läget kändes inte helt rätt...jag är ju en flicka från öster och kommer alltid att vara antar jag och denna låg alldeles för långt åt väster...lika bra att helt enkelt fortsätta leta till det känns helt rätt...jag sitter ju inte i sjön precis!

Middag idag blev tacos...utan bröd förstås men sen sket det sig ändå för jag käkade popcorn och choklad till Vampire Diaries...bra liksom, har verkligen ingen motivation att inte äta onyttigt längre...sämst!
Men Vampire Diaries va ju som vanligt helt jäkla sjukt bra :)
Nu ska jag gå och släcka alla värmeljusen här i mitt lilla mysiga hem och sen ska jag krypa ner under täcket...kanske drömma lite om Damon eller kanske om någon annan sexig mörk man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0