You may say I'm a dreamer

Håller fortfarande på att repa mig efter denna helgs bravader...
Fredagen tog verkligen musten ur mig...
Förfest hos Sofie, ner på A9 och sen efterfest som varade alldeles förlänge så jag va ett lik på lördagen...spenderade hela dagen i sängen..kunde knappt dricka vatten för jag mådde så dåligt...svor att jag aldrig skulle röra en droppe sprit igen...

Men på lördagskvällen va det inflyttningsfest hos Lasse så det blev det en flaska rosé :D
Va superkul att träffa personer jag inte sett på flera år...och några nya ansikten också!

Idag vankades det dop för söta Alfred...strålande sol, fin kyrka, snäll gosse...va ett jättefint dop!
Smörgåstårta :)
Massa mys med lillkillen...oh så söt han är! Man ville bara pussa på honom!
Sen stack jag och lillebror och hyrde film och köpte B&J...
Fast jag tog igen en hel del sömn i lördagsnatt så somnade jag halvvägs genom filmen...får se fortsättningen imorgon :)
Nu ska jag nog snart gå och lägga mig igen...tror inte det blir några problem att somna!
Hel jobbvecka väntar...usch inget att se framemot precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0