100906

Oj va denna dagen bara har försvunnit...
Tidig morgon är aldrig roligt...och speciellt inte nu när det är alldeles mörk på mornarna :(
Hade inte alltför mycket att göra på jobb...men fick dagen att gå ändå!
Efter jobb drog jag på mig träningskläderna direkt...ut på en pw i det fina vädret...sen åkte hopprepet fram så det blev en stund med det också...ganska kul faktiskt men krävs nog lite mer övning för att jag ska bli bra på att hoppa i en lagom takt utan att hela tiden fastna!

Sen blev det ett hopkok till middag...lite tomatsoppa med pappas köttbullar i, stekta sockerärtor och en tomat och basilikablandning! Gott med lite smårätter :)
Nu försöker jag mest bara hitta på en massa saker att göra så jag inte ska somna...kollade lite på Teen Mom på MTV och fällde ett par tårar...sen satte jag in lite foto och nu sitter jag här...går knappt att titta på tv för ögonen vill bara gå i kors hela tiden...och jag som hade tänkt titta på A Lot Like Love sen...får nog ser hur det blir med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0