Åldras!

Man är inte 15 längre alltså...bakfyllan igår och tröttheten på den gjorde att jag sov till halv elva idag...längesen jag sov så länge utan att vakna vid åtta och sen somna om...och ändå gick jag och la mig lite över tio...!
Har precis städat undan det sista från festen, nu ska bara dammsugaren fram också...fast konstigt nog så är här inte så himla skitigt...bra vänner man har som inte skitar ner :)

Jobbar kvällar denna veckan...rättså skönt...slipper gå upp tidigt och kvällarna brukar va ganska lugna!
Nu har jag inte jobbat på fem helger...men sånt varar ju inte föralltid så denna helgen har jag jobb att se fram emot...och en myskväll med min mammi :)
Nä nu ska jag betala räkningar...kuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0