And here I am...

Andra lediga dagen har fortlöpt som följer...
Vaknade i lagom tid för en pw med Cecil...så det blev det!
Sen hem och städade det som jag inte hann igår...låter som om jag städar alltid...det gör jag inte...jag lovar :)
Sen ner till stan en runda med Cecil...HM hade 100 kr rabatt på alla jeans...jag hitta ett par jättebilliga så de fick följa med hem! Inom lillebror som fixade en ny ficka till min mobil för den råkade jag tappa för nån helger sen när jag va lite rund under fötterna :S
Och ett skydd till min kamera för även detta försvann på en fest...hmm...ser ett mönster! Snäll som han är min kära lillebror så FICK jag sakerna...man tackar :)
Sen cyklade jag till Willy's för att handla lite grönsaker...det är dyrt att ha färska grönsaker till allt man äter...kanske borde rösta på något parti som vill minska någon skatt som gör grönsaker billigare...ehh fast nä för jag är helt lost när det gäller politik (förlåt morfar) så då hade jag blivit tvungen att läsa igenom allas valmanifest (heter det så? De som dom vill ändra på alltså)...huh!

Efter Willy's kom pappa med snuttis så nu ligger hon här bredvid mig på fällen och gosar! Har legat i min säng hela kvällen med nytvättade lakan så hon luktar så himla god...precis som om jag haft henne i tvättmaskinen haha! Ska snart ut på en kvällsrunda...men första ska jag ta sista tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0