Detta har jag längtat efter...

Hela sommaren har jag sett fram emot dessa fem lediga dagar :)
Min lilla semester! Innan den långa i oktober :)

Vaknade ganska tidigt idag...men låg och drog mig och det va givetvis såå skönt!
Sen tog jag tag i städningen ganska så direkt...dammsugade, torkade golven och dammade...men damningen blev inte helt klar för Camilla ringde och det fanns mycket som skulle luftas och rätt som det var va klockan väldigt mycket och jag hade bestämt lunchdejt med mormor och morfar!

Så på cykeln och hem till mormor och morfar...där väntade biff med lök...och mormors brunsås...åhh så gott!
Moster kom hem från Kina idag och hade blivit hämtade av morfar tidigt imorse så här stod ett par låga svarta Converse till mig och en jättefin morgonrock :) TACK!
Och fick en tröja av mormor som hon hade handlat på Gina som hon inte tyckte passade henne...haha gullig hon är som handlar där...men den va ganska fin på henne faktiskt...fast det tyckte ju inte hon! Så tack för det!

Och nu har jag och mormor vilat efter maten i sisådär två timmar...läst en massa HäntExtra!
Ska byta om och ställa mig på CrossTrainern i en halvtimme och sen ska löpbandet få sig en halvtimme...kan behöva svettas av mig lite av den där brunsåsen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0