Höstsol!

Vaknade till strålande solsken...så eftersom jag igår hade så dåligt samvete för att jag inte hittar motivation till att motionera så drog jag på mig träningskläderna innan jag hann tänka och gav mig ut på en pw!
Det va riktigt skönt...men kallt...nu är det verkligen höst!
Märks här hemma också för jag måste ha mjukisbyxor och raggsockar för att inte frysa...och flanellnattlinnet som lillebror tyckte liknade Idas klänning från Emil i Lönneberga har åkt fram :D

Ska snart till jobb...bara kolla lite McLeods döttrar och fixa håret!
Nästa box jag köper får nog bli den...måste va riktigt dyr för där finns ju typ hur många avsnitt som helst!
Imorron är jag ledig...gör att kvällen på jobb nog kommer gå ganska snabbt, förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0