I like it!

Har sovit riktigt dåligt inatt också...drömmer och vaknar hela tiden...vad är det som är fel...jag kanske inte är tillräckligt trött :S
Hade iaf mamma och pappas bil imorse så jag körde ut med bullar till dom vid halv elva...så kom moster också så det blev en riktig mysmorgon!

Ska snart sticka ner till stan och möta Lina och Cecil för en fika :)
Ikväll blir det mys med Boel...vi ska ha lite hemma-spa tänkte jag med ansiktsmask, fotbad och lite sånt...också ska vi väl kolla på en film skulle jag tro!
En såndär riktigt härlig lördag som jag gillar...mys, snack och trevligt umgänge :)
Nä nu ska jag sätta mig med Elle-tidningen som jag köpte innan...Trendbibeln till bilaga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0