Imagine

Ännu en helg avverkad...too fast, too furious!
Kvällen igår blev riktigt jäkla superkul!
Den började dock kanske inte särskilt bra...hade tripplat halva håret när trippeltången dog...hmmm jaha what to do? Fick knöpla ihop nått som liknade en frisyr och sen va jag ju sen på det som satan...snabbt som attan hem till Boel som hade gjort fläskpannkaka till oss...ohh den va så god :)
Sen tog vi bussen till Lund...en mycket trevlig busschaufför måste jag säga...han trodde vi skulle till Svedala, vet inte riktigt vad det säger om oss haha...men hemskt kär :)

Sen va Sofia lite sen också så hon satte oss i arbete när vi kom dit...fick fixa grönsksstänger och dippa! Sen började folket ösa in...himla roligt att träffa alla, nya som gamla ansikten....vilka minnen som diskuterades :)
Sen blev det utgång...riktigt trevligt...förutom att en full idiot sprang ner alla våra drinkar på bordet så jag fick stearin på mina stumpbyxor och Boel is i hela väskan...men dom kompenserade oss så det blev ändå inte så farligt! Skålade i champagne och sjöng för Sofia...sen tog kvällen slut för oss icke Lundabor!
Jag och Boel tog bussen till Malmö...där lämnade jag henne och mötte upp T!
Mys på hög nivå...dock inte så kul idag när man måste släpa sig hem hela vägen...men det är det värt!

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa...var annars en söndag :)
Har släpat ut mitt trötta arsle och handlat mat..så nu är min kyl fullproppad med en massa grönsaker och annat nyttigt...
Pappa gjorde jättegott kött i ugnen...så proppmätt är jag också!
Ska snart sätta mig med mamsen och kolla lite tv och käka vindruvor!
En vecka med bara mornar väntar...usch inget att se framemot precis...men nästa vecka jobbar jag bara tre dagar :) så jag ska härda ut denna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0