Inte idag heller!

Jag tror jag skrev något om att hitta motivationen till motion igår...hittade den inte...hittade lusten att ligga i soffan och kolla på Dawson's Creek, så det gjorde jag när jag kom hem från jobb!
Ja jobb idag har varit som vanligt...söta tanter och härliga skratt :)

Gjorde världens godaste köttbullar till middag idag...dom va nästan lika goda som mormors! Till dom blev det svamp och sockerärtor...gott! Men usch sen syndade jag med lite mörkt choklad...det är helt enkelt ingen idé för mig att ha godsaker hemma för då måste jag äta upp dom...trodde jag hade lämnat allt till mamma av det som blev kvar efter festen, men icke det mörka chokladet med mintsmak fanns kvar i skafferiet!

Har precis kommit hem från en liten runda i stan med Cecil...idag va det shoppingkväll på Valen...lite erbjudande och så...hade redan innan bestämt mig för att inte handla...jag och mamma ska ju till Nova på fredag och då ska jag nog unna mig lite...men hittade en sak, kan bara inte skriva vad det är här för då stryper min moster mig när hon läser det :P

Nu ska jag kolla lite till på Dawson's Creek....ja jag vet det är det ända jag gör när jag är hemma...men det är ju såå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0