Kan inte sitta still...

Jobb idag har varit hetsigt...men trots att vi va lite folk...eller iaf lite syrror så gick dagen ganska smidigt...imorron är vi lika lite folk...och lite fler patienter...men jag gillar att ha att göra hela tiden och dessutom jobbar jag ju med underbara uskar och dom är ju guld när vi springer som illrar med antibiotika och smärtstillande hit och dit :)
Jag älskar mitt job...kvittar hur mycket vi har att göra eller hur tråkigt det är att aldrig vara tillräcklig i vissa situationer så är det alltid någon som tycker att man är väldans kär!

Efter jobb idag cyklade jag direkt till farmor som bjöd på kålpudding...oh så god den va...jag va proppmätt men tvingade i mig en liten portion till bara för att...hon är verkligen bäst på kålpuddig och brunsås :)
Till efterrätt bjöds det på chokladpudding, mums!
Nu ska jag släpa mig ut på en pw så jag har fått någon motion idag...sen blir det nog ett bad tror jag...första på väldigt länge i badkaret, påminner alldeles för mycket om vinter...
Nä nu har jag inte tid att sitta här mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0