Klackarna i taket!

Heeelg!!
Vet ni så skönt det är att inte jobba helg? Nu har jag bara två lediga helger kvar sen är det på det igen :(
Men oj så skönt alla har det som inte jobar helger...ingen ångest alls!

Igår efter jobb tog jag tag i städningen här hemma...fixade, donade, rensade ut, satte undan...nu är här snyggt igen! Och lite mer plats i klädkammaren!
Sen blev det en pw med Micke och Cecil på kvällen...
Därefter däckade jag i soffan efter middagen och satte igång Dawson's Creek...tre avsnitt sen gick ögonen i kors så då blev det sängen! Helt enkelt en mysig fredagkväll i soffan!

Imorse bjöd Cecil på frukost hemma hos dom...pannkakor, bullar, bröd, en massa pålägg, yoghurt, müsli, juice, nutella och brie! Ja det va säkert inte allt....oh fy va gott det va...vi va mätta som jag vet inte vad!
Kollade på Fighting samtidigt...den va väl sådär...kan inte med när dom slåss...det gör ju ont i mig, vill bara tvätta och sy ihop såren och fixa alla skador...usch!
Sen en runda på stan med Boel och Cecil...handlade present till Sofia ikväll och tog en sväng på systemet!
För ikväll blir det födelsedags/inflyttningsfest i Lund! Ska bli himla roligt...ett bra tag sen jag träffade mina gamla klasskamrater...får se om det kanske blir utgång också :D
Nu ska jag ta mig en power nap sen blir det till att fixa till sig...
Middag hos Boel innan vi sticker...ungspannkaka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0