Lekstuga!

Helt ärligt jag blir så jävla trött på allas statusuppdateringar på FB...lägg ner nu okej...
Ja valet blev som det blev men alla får ju lov att ha olika åsikter...sluta bara lufta dom på FB hela jäkla tiden...
SD kom in i riksdagen...jag kan inte säga att jag tycker det är något bra men jag tycker att det är mycket dåligt av dom andra partierna att inte våga diskutera detta!
Det finns uppenbarligen en anledning till varför SD har kommit in i riksdagen och om nu partierna inte vill att SD ska va där kanske dom måste våga ta upp frågan om invandring...man är ju inte rasist för att man vågar ha åsikter om något som är viktigt i vårt land...detta är demokrati...folk vill ha en förändring och röstar på på ett parti som är främlingsfientligt...borde inte de andra partierna då inse att denna frågan är viktig?
Jag är iaf glad att alliansen fick bli kvar...får ju se något positivt i allt detta!

Från valet till något helt annat!
Idag är jag GLAD, faktiskt JÄTTEglad :)
Tänkte första stanna hemma från jobb idag för att jag känner mig inte alls särskilt bra...ont i halsen och nog lite feber också! Men jag gick till jobb ändå, kändes onödigt att sjuka sig bara en dag, jag är ju ledig imorron!
Lite seg på jobb men hade sånt sjukt flyt när jag skulle sätta nålar så då kändes det lite bättre :)
Till den jättegoda nyheten...jag fick löneförhöjning idag...1000 kr :)
Och det visade sig att jag skulle haft det redan när jag började så det kommer retoraktivt nästa lön...8500 kronor också skatt på det...ska åka rätt in på sparkontot till Thailand :)
Så nu är jag inte alls orolig för att inte ha nog med pengar till resan...jag lär ha mycket där nere och förhoppningsvis en del kvar när jag kommer hem så att jag kan köpa mig en bil!

Ja, så va det med det! Har precis käkat middag...kycklingfärs med en massa thaikryddor, morotsstavar och vitkålssallad! Det va sådär...råkade ta lite mycket limeblad i färsen så det smakade mest bara lime :S
Nu ska jag sätta på lite Dawson's Creek...ooohh jag har sån chokladcraving ikväll...hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0