Lördagsbestyr!

Helg igen :D
Gårdagen bjöd på jobb och sen en power nap!
Sen kom Linkan och Fille och hämtade mig så körde vi och handlade på Citygross!
Hämtade upp Andréa och hem till Filles nya lägenhet...inte alls avundsjuk, den va superfin!!!
Sen hamnade jag vid spisen med matlagningen...blev fläskfilé med getost inuti, baconlindad i ugnen. Med potatisklyftor, wiskeysås, stekta champinjoner och sallad! Mycket gott!!
Satt och snackade en massa skit...har ju inte träffats på en hel evighet så där va en del att ta igen...sen kollade vi på gamla bilder..haha så mycket skit vi har gjort :) men så mycket kul vi haft!
En promenad genom stan i natten och sen somnade jag gott!

Idag bjöd Boel på pannkaksfrukost...ostbullar och sen pannkakor med choklad och glass...vi mådde smått illa efteråt kan jag meddela :S men gott va det!
Sen stack vi ner en runda i stan...köpte en pyjamas, en svart sticka tröja, en halsduk och leggings...jag som inte skulle ha något! Mötte upp Jessica för en fika och lite snack...
Ikväll blir det A9 med Thailandgänget och sen lite planering efter det :)
Kanske hinner inom en runda hos Mice och Carro också...får se vad som händer!
Känner inte alls för att gå ut, tror jag håller på att bli förkyld eller nått...har lite ont i halsen och imorse va jag alldeles täppt i näsan så det ska bli en lugn kväll för min del!
Nu ska jag kolla på Dawson's Creek och äta naturgodis tills det är dags att fixa till sig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0