Mycket ovanligt!!

Kände mig riktigt nöjd när jag klev av löpbandet hemma hos mormor och morfar...vilken härlig träningstimme det blev :)

Sen cyklade jag hem, duschade i 190 och sen ner till stan och träffade Cecil!
Vi skulle bara gå en runda på stan...sådär som vi brukar...och vanligtvis hittar vi en massa som vi vill ha....men idag INGENTING! Va? Vi va chockade båda två...jag köpte trosor, mest för att och Cecil fick med sig en jeansskjorta...men det va bara det lilla...så vi satte oss på Espresso House med varsin kopp tee istället och snackade lite skit! Mysigt!

Kom precis på att jag är lite hungrig...har inte ätit sen kl ett...börjar kurra i magen men nu orkar jag inte laga något...får bli bara Kesella med bär till middag idag...woops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0