Not much!

Vilket väder det har varit idag...helt vindstilla och strålande sol...
Imorse var det dock inte lika varmt...när jag kom till jobb önskade jag verkligen att jag hade tagit vantar och då har jag ändå inte långt till jobb :S
Dagen idag har väl varit som alla andra...att göra men inte jobbat ihjäl oss precis :)
Efter jobb gick jag och Boel en lång runda!
Sen blev det middag och nu har jag precis avverkat två avsnitt Dawson's Creek...ska försöka hålla mig vaken tills moster ringer inatt när jag ska hämta henne...hoppas det inte blir alltför sent! Fast det gör inte så mycket...är ju ledig på fredag så sömnen kan jag ta igen :)

Ja mycket mer än så har jag inte att skriva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0