Oj va svårt...

...gjorde precis testet i Valkompassen...tänkte kanske att det kunde hjälpa mig lite nu när det snart är dags att rösta...men resultatet blev väl inte riktigt vad jag hade trott...usch när det gäller politik är jag helt lost...
Tror man måste va ganska insatt för att veta hur man ska kunna jämföra de olika partierna...
Så jag vet fortfarande inte vad jag ska rösta på...iaf inte i riksdagsvalet...

Har sovit så himla dåligt inatt...vaknat flera gånger och drömt en massa konstigt...
Så jag vaknade redan tjugo över åtta...då va det bara att dra på sig mjukis och bege sig ut på en runda med puppisen...blev en timme i det fina vädret...
Sen har vi bara legat här i soffan...kollat på tv och kliat magen...hon älskar verkligen det!
Ska snart äta lite lunch sen tänkte jag gå hem till mamma och pappa...kan väl va en ganska lagom runda för Alice...brukar ta 45-50 minuter när jag pw:ar ut så då tar det väl ca 1,5 timme för oss, hon ska ju stanna hela tiden :)

Ikväll blir det middag hos mamma och pappa och sen troligtvis en film med Cecil!
Ser fram emot en riktig myshelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0