Om en minut om en sekund

Blev en heldag på jobb igår...7-21.30...kan säga att jag va ganska trött när jag kom hem...
Fast vi hade faktiskt en väldigt lugn kväll...inte alltför mycket att göra!
Somnade iaf direkt när jag kom hem...skönt...vaknade halv sex hmm...somnade om och vaknade igen vid halv nio...
Regn och blåst ute...inte alltför roligt men jag drog på mig träningskläderna...blev en pw på 45 minuter...

Eftersom jag jobbade hela dagen igår så fick jag ledigt idag..perfekt...fanns en ledig tvätttid så jag ska tillbringa dagen i soffan och i tvättstugan...och en snabbisfika med Cecil såklart :)
Eftersom det verkar so om hösten verkligen har infunnit sig så drog jag på mig tights och min nya jättemysiag oversizetröja från HM...ingen bra bild men såhär mysig är jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0