Resplaner!

Söndag och vad kan denna dagen bjuda på...surprise surprise...kanske en dag hemma hos mamma och pappa...för att bryta av det gamla vanliga så har farmor joinat söndagsmyset!
Har suttit och slösnackat med henne nu i två timmar...knaprat lite Ipren och försöker uppmana krafter att va lite social...har lite ont i halsen...mandlarna är stora som två plommon...som vanligt när jag får halsfluss...
Frös som fasen igår också...men den nya pyjamasen hjälpte mig med det och lite senare på natten en varm T!

Igår samlades alla vi som ska till Thailand på A9 och käkade...maten smakade inte alls så det va helt utkastade pengar för min del...sen drog vi hem till F och lade upp en resplan...känns riktigt bra...börjar kännas lite närme nu! Åh va jag längtar! Sen drog jag hem och la mig i soffan och kollade på Dawson's Creek...somnade givetvis....flyttade mig från soffan till sängen och sen kunde jag inte somna...fick läsa i en timme...inte konstigt jag är trött idag...känner mig krasslig och har inte fått så mycket sömn...men men man överlever!
Nu ska jag lägga mig i lillebrors säng och kolla på Grown ups! Försöka kurera mig med te så jag kan gå till jobb imorron...men får väl se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0