Say what you need to say

Jag mår inte bra idag...trött, bakfull...trött i kropp och själ...
Har ont i hela kroppen...blåmärken överallt...jag är klumpig som fan rent!
Har legat i mamma och pappas soffa hela dagen...sovit från och till...
Fick städat lite imorse efter festen...men åh va jag inte vill ta itu med resten!

Ja just det, jag hade höstfest för mina fina vänner igår...riktigt kul va det!
Efter festen blev det utgång...Magget har öppnat igen, med nytt namn nu...Kräm, hmm!
Men det va helt okej! Slutade som vanligt...I'm a lost cause! Jag vet inte ut eller in....jag vet bara att jag vill ha något jag aldrig kommer att få...jobbigt va?! Det är rätt knäckande kan jag tala om!

Har precis sett Remember me tillsammans med mamma...den va riktigt bra! Men i mina ögon är han alltid Edward!
Ja den va ju ganska sorglig iaf...tyvärr orkade jag bara inte gråta...jag orkar ingenting idag...
Jag är trött!
Ska nog kolla på nån annan film nu...hoppas lillebror har någon rolig...någon som kan få mig att skratta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0