Sege...

...usch vilken tråkig dag det har varit på jobb idag...ingen action alls...
Trevliga samtal med kollegor men inget annat att göra...bara precis det som skulle göras inget utöver...inga roliga samtal från nån trevlig läkare från akuten...ingenting...men jag älskar mitt jobb ändå!

Idag har jag varit och hämtat ut paket från posten...ovanligt, som mamma konstaterade i söndags så är nog shoppingen ett substitut för något annat, no shit...
Där va iaf en jättefin jacka från hm, verkligen supersnygg :) och lite annat såklart!
Och en massa skojigt från Panduro...jag är en sån riktig pysseltant...önskar ibland att jag hade varit ledig i en vecka och bara kunde sitta och dona med alla mina saker...

Imorron ska jag ta tag i min motivation till motioneringen igen...den ska helt enkelt komma tillbaka...har ju bara 4 (3,5 vissa dagar) kilo kvar till Thailand och min önskevikt!
Så nu är det nya tag som gäller igen!
Nu ska jag käka riskakor och kolla Dawson's Creek! Fatta att det spelade in 1998, då va jag elva år, bara barnet...jäklar va ung jag var och ändå fantiserade jag reda då om att ha det liv dom har haha...vilken värld man levde i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0