Spoil you rotten!

Idag har jag varit ledig...tog en välförtjänt sovmorgon...
Helt täppt va jag imorse men halsen har iaf slutat göra ont så det är på bättringsväg :)
Har haft mosters bil nu när hon är i Milano så det utnyttjade jag idag...handlade nästan allt till festen på lördag så slipper jag göra allt på fredag när jag är ledig...blev en hel del saker men eftersom jag fick ett tillkott i kassan igår så kändes det inte så farligt att handla lite onödiga saker :)
Jag gillar att hålla på att fixa och dona...tänka ut roliga saker att göra och hitta smarta saker som underlättar...jag gillar att få skämma bort folk och jag hoppas verkligen det ska bli roligt på lördag!

Efter min tur runt i alla affärer så hamnade jag i telefon med C...alltid trevligt :)
Sen hade hela dagen gått...sådär puff så va det dags att laga middag...idag provade jag ännu ett nytt recept...champinjon och spenat-frittata...blev ganska gott, men nästa gång ska jag krydda mer!
Nu spelas John Mayer på Spotify, ska läsa lite bloggar och sen lär jag väl snart sätta igång Dawson's Creek också!

Moster ringde precis från Italien....va avundsjuk jag är...vill dit igen...till Promod som blev min och Andréas favoritaffär under vår resa och de mysiga lunchställena oohh...
Fast nu är det snart Thailand (LÄNGTAR!!) och efter det planerar jag för en resa till Stockholm och detta året SKA jag till Tivoli när det är julpyntat där!
Nä nu ska jag göra lite te...grönt givetvis :)

Kommentarer
Postat av: Cecil

jag e med på Sthlm om jag har cash över efter Thai=)

2010-09-22 @ 14:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0