Vad du ser är vad du får.

Sunday bloody sunday...
Sista lediga dagen innan en arbetsvecka med hela fem dagar inleds...låter överväldigande...inte van att jobba så många i rad...men skönt för jag är ju ledig till helgen...igen :)
Kommer dock vilja döda mig själv på fredag när väckarklockan ringer halv sex för femte gången :S
Men nu sitter jag iaf ute hos mamma och pappa...fryser och är lite småtrött...tror jag ska spendera dagen i soffan med en kopp te och kolla på alla bra söndagsserier...är där några bra söndagsserier?

Gårdagen spenderades på Systrar och Bönor med Lina och Cecil över en kopp te...sen tog vi en runda i stan där jag köpte en alldeles bedårande ny bh, en jättefin farfars tröja som va sjukt mjuk och härlig och ett par jättesköna mjukis skjorts...precis vad jag behövde ;)

På kvällen kom Boel hem till mig...vi syndade med kakor och popcorn...drack mer te...gjorde ansiktsmasker och fotbad...vi blev så rena, släta, mjuka och fina i hyn! Riktigt skönt va det...vi kom fram till att sånt borde man göra oftare! Sen tittade vi på två animerade filmer...Boel tittade bara på en för hon sov sig igenom de sista :)
Något hörselskadad efter natten men vad gör det när man får mysa lite...trots att det är dumt dumt dumt!
Jaja...what doesn't kill you make you stronger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0