Vardagsbestyr!

Ibland överträffar jag verkligen mig själv...dagens middag blev supergod!
Kycklingfilé, bacon, svamp, lök, vitlök och cremé fraiche...lite olika kryddor....med sallad...oh så gott det blev!
Och där blev över till imorron också...skönt!
Skulle egentligen jobba dag imorgon men en arbetskamrat hade blivit sjuk så jag fick ta en kväll istället och då behöver man ju ha mat med sig och det hade jag inte planerat för, så det va perfekt!

Har varit en hel del att göra på jobb idag...märks att vi verkligen är tillbaka i våra gamla rutiner igen...men det är rätt skönt faktiskt! Och en massa studenter har vi...och folk som går bredvid...massa nytt folk...folk överallt!
Efter jobb blev det en pw med Boel! Sen middag, dusch och nu sitter jag här!
Hämtade min Dawson's Creek box idag...aaalla säsongerna, ska nog sätta igång första snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0