Vill men orkar inte

Ojojoj va trött jag är...benen känns som tusen kilo var och huvudet är alldeles tungt!
Dagen har varit ganska hektisk på jobb idag...har haft mycket att göra samtidigt som jag haft en student som man ska förklara och visa allt möjligt för...men det har ändå varit ganska kul!
Drog på mig träningskläderna direkt när jag kom hem från jobb...hade bestämt träff med Boel för en pw men kände inte alls för det...va verkligen 2 sekunder från att ställa in men nä jag ska va duktig så det blev en runda ändå...

Hungrig, trött och frusen så slängde jag mig i duschen...trodde aldrig jag skulle komma ut därifrån, det va så skönt! Men hungern tog över...blev resterna från igår plus stekta färska champinjer!
Skulle egentligen träffa Andréa och Carro ikväll men jag är så himla trött...Carro kunde dessutom inte så det blev inget...jag och Andréa ska ses på fredag istället...förhoppningsvis hitta på något kul :)
Jag är så sjukt osocial i veckorna när jag jobbar...är alldeles för trött för att orka umgås...roligare att ta en fika isf när man är ledig och pigg och inte så här tråkigt och trött...
Nu ska jag sätta på lite Dawson's Creek och äta lite Kesella med passionsfrukt om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0