When honor's at stake!

Torsdag...men för mig känns det som fredag :)
Imorgon är jag ledig! Alltså börjar min helg ikväll...känner nästan för att ta ett glas rött...men kommer givetvis inte att göra det...1. för att där är alldeles för mycket kalorier i och 2. för att jag nog skulle känna mig som en alkoholist och sitta här och dricka i min ensamhet...hade slutat med All by myself på spotify och jag i tårar haha (Bridget Jones, förutom att hon drack vodka)!

Dagen på jobb idag har varit riktigt nice...gillar den läkaren som jag rondade med idag skarpt, han är fin mot patienterna och verkar tycka jag gör ett ganska bra jobb :)
Dessutom hade jag bara en massa trevliga patienter idag!

Efter jobb började jag tvätta och sen blev det en runda ner i stan...skulle ha en massa tråkiga dyra saker...puder, mascara, foundation, strumpbyxor...blev en jättefin "skogshuggar"-skjorta på MQ också, mitt favoritmärke 365 sunshine!
Har precis spenderat en stund i badet med tända ljus och en bok...riktigt skönt!
Ska snart gå ner och ta resten av tvätten...
Blir nog en film ikväll istället för Dawson's Creek :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0