110405

Har suttit och funderat på en rubrik nu i flera minuter...kommer inte på någon...
Jaja iaf...vad händer? Det är bara tisdag idag...guud så trist!
Har dessutom haft en riktigt usel dag...morgonen va helt kaos på jobb, men vi fick det att gå ihop trots allt...va helt svettiga tillsist så som vi sprang upp och ner till op och ner med prover! Dagen gick iaf snabbt och rätt som det var va det dags att gå hem!

Pappa skrämde vettet ur mig när jag öppnade dörren här hemma för där stod han i köket och skulle sätta upp lite nya elutag i mitt sovrum :) Han är bäst min pappa, absolut den bästa som finns i hela världen!
Sen kom jag på att jag hade tvättid, kul!

Fick varit med Cecil och Micke och handlat, fyllt på frysen igen så nu är den proppad!
Och börjat handla inför festen :)
Bara en vecka tills jag fyller år och lite mer än en vecka till festen! Kul!!
Lite smått ångestfylld för att jag inte hunnit träna idag...men men, får ta en extra halvtimme på bandet imorgon :S
Nä nu va inte detta så kul mer, ska ta och kolla på DH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0