Bättre och bättre...

Jag har lovat mig själv att minst två gånger i veckan måste jag ut (dvs utomhus) och springa, resten av dagarna får det bli gym och cardio eller pw...hitintills har det gått ganska bra, har iaf blivit minst en gång i veckan! Idag kändes rundan jag brukar springa inte alls särskilt jobbig...alltså kan jag springa lite längre nästa gång! Resultat wooho :)
Hade det inte blåst så förbaskat mycket idag hade jag nog sprungit lite längre men ibland kändes det som om jag stod alldeles still för att det blåste så mycket!

Äntligen närmar sig veckan sitt slut...känns som om jag varit på jobb dag ut och dag in i flera veckor...det har jag ju inte men ändå...sex dagar känns som en evighet...en patient frågade mig till och med idag om jag alltid jobbade haha! Men med en 100 % tjänst är man ju en hel del på jobb!

Imorgon slutar jag "tidigt", en hel timme tidigare än vanligt...så då blir det träning och sen myskväll med moster! Va alldeles för längesen vi hade en helkväll...har bara blivit en massa snabbvisiter på sistone och fyllekörningar till varandra och så kan vi ju inte ha det, nä kvalitetstid behövs :)
På lördag ska jag bara mysa hela dagen...hoppas det blir fint väder så kanske man kan ta en fika i solen eller något! Och sen på kvällen vankas det fest med flickorna :) Längesen vi va samlade så det ska bli himla roligt!
Ja det va min helg det...usch hoppas verkligen inte den går snabbt för jag vill va ledig lääänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0