Is it gonna be epic?

Är det verkligen så att sommaren är här?
Bikinin, bara fötter i gräset, rosé på en solvarm balkong, klänning och bara ben, sena kvällar som aldrig blir riktiga nätter, semester...oh jag blir så glad...det pirrar i magen och jag tänker på hur underbar förra sommaren var fast att jag inte ens hade semester då...denna sommaren visar det sig att vi är flera stycken som är lediga samtidigt...perfekt :)

Det har bara hänt en massa roligt på sistone...jag har fyllt år, tjoho ett steg närmare trettio hahaha usch!
Och förra helgen hade jag min inflyttningsfest...och det blev allt som jag hoppats på, bara glada miner och jag hade riktigt roligt :)
Nu har det varit påsk och det innebar också en massa kul...Hannah kom ner, alltid lika kul...vi va på Törringe och det va såklart skitkul :) vaknar alltid med ett leende på läpparna när jag varit där konstigt nog :)
Det har varit helt underbart väder och man har kunnat ligga ute i bikini och solat...det har blivit en massa mys...mest med familjen men också med Cecil och Boel :) I lördags grillade vi och sen blev det film!

Idag efter jobb stack jag och Boel ner till stan för en spontanmiddag tillsammans, sushi blev det och en massa tjat som vanligt :)
Sitter här och väntar på att alla mina låtar som jag laddar ner ska bli klara...nya låtar till ipoden...jag har ju varit riktigt duktig på sistone...sprang 5 km igår när jag va ute hos mamma och pappa, har blivit minst tre gånger i veckan på sistone...så nu tänkte jag ta på mig träningskläderna och ta en runda...dock lite trist att det skulle hinna bli mörkt...kanske väntar tills imorgon...nä usch då får jag ångest...en snabb runda får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0