Ny vecka, nya tag!

Varit en kort helg för min del...va bara ledig lördag och idag har jag jobbat...
Fredagen bjöd på umgänge med Boel...vilket givetvis resulterade i kakor, godis och film...åt alldeles för mycket godis...och för en gångsskull orkade vi kolla på alla tre filmerna (Boel somnade när det var en halvtimme kvar på den sista, men bra kämpat!)...

På lördagen kom pappa och satte upp lite saker till mig...va nere en runda i stan och sen sov jag bort hela dagen...va skitfint väder och jag låg och sov...hade sån ångest när jag vaknade...men what to do, jag va så himla trött! Födelsedagsmiddag för fina Sara på kvällen...efter antalet övertalningsförsök om att få med mig ut så hamnde jag ändå hemma i sängen när tjejerna drog vidare...dock en riktigt rolig kväll :)

Som sagt jobb idag...tråkig söndag!
Funderar på att bänka mig i soffan och se alla söndagsserierna!
Tänk om någon kunde kommit och lagat mat till mig, va skönt det hade varit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0