Uppenbarelse?!

Idag har varit ännu en bra dag :)
Jag mår så fruktansvärt bra!
Jobb är så kul förtillfället...det är sol mest hela tiden...och jag känner mig friiii :)
Hade min balkong varit klar hade det varit ännu ett plus...så mysigt att kunna sitta ute i solen när man kommer hem från jobb...men jag får väl vänta ett par veckor till...byggjobbarna verkar ha gett upp för jag ser aldrig till dom längre!

Kije kom till jobb idag med sin lilla Leona...10 veckor och söt som en liten docka!
Jag fick snusat lite och bestämt dejt för en fika :)
Efter jobb gymmade jag och Cecil lite...haha jag är svag som fan rent och Cecil är rena Hulken....imorgon kommer jag inte kunna sticka patienterna på morgonen som armarna kommer skaka :P
Efter gymmet gick vi en lång runda i den sista solen...redde ut lite världsproblem...kändes att det behövdes ventileras lite! Och hälsade på chief Micke haha!

Nu får jag väl snart kolla på tv en stund och sen försöka sova...har svårt att sova nuförtiden tyvärr...kanske sover jag för mycket? Kan iaf inte sova och är pigg (???) när klockan ringer? En tidig morgon till sen får jag sova...känns konstigt nog som om det är tisdag idag...men nä...fyra dagar kvar att jobba sen ledig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0