Bring it on!

Har inte uppdaterat på ett tag men har en eller flera anledningar till varför...
Jag har sagt upp mitt internet...skit va det....aldrig mer tele2!
Jag har varit sjuk!
Och jag ska flytta om två veckor...har alltså haft ganska mycket annat att tänka på!
Men nu har jag köpt en iPhone och alltså har jag internet igen :)

Ja hela det här med flytten...det har gått så himla snabbt allting att jag knappt själv hinner med!
Jag va och tittade på lägenheten för ett par veckor sedan...och de som bodde där ville flytta så snabbt som möjligt...trodde kanske inte det skulle bli så himla snabbt! På fredag ska vi besiktiga lägenheten och sen får jag nycklarna! Ska renovera i en vecka och sen flytta in...så allt ska hända ganska snabbt....får inte riktigt ihop mitt liv för tillfället men det ordnar sig :)
Min lägenhet blir jag av med den 1 mars så det ska hinnas städas och allt sånt också!
Men fast de känns lite tight med tid så är allt så himla kul! Jag har ju längtat efter större så himla länge...och denna lägenheten är verkligen större...74 kvadratmeter :)
Bara längtar tills jag får börja pilla och inreda och gå där och dona :)

Ja och sen åkte jag på feber, hosta och förkylning mitt i alltihopa...det va inte så himla kul...
Kändes inte riktigt som att jag hade tid att va sjuk och dessutom skulle jag ju jobba helgen denna helgen så det kändes inte alls särskilt kul att bli sjuk...men va iaf hemma fredag, lördag...men nu börjar det bli bättre, hostan är mycket bättre och förkylningen känns inte lika hemsk :)

Har ledig dag idag efter helgen och har varit flitig och packat ett par lådor...här är hemskt tomt nu!
Vill bara att dagarna ska gå snabbt fram till fredag :)
Eventuellt får jag inte nycklarna förrän på måndag beroende på om dom hann städa men man ska ju tänka positivt så jag hoppas på fredag!
Precis varit hemma hos Cecil och Micke...druckit lite te och snackat innan Cecil skulle till jobb...och nu ska jag snart bädda ner mig i soffan...får ju försöka vila bort den här förkylningen...men jag är inte så bra på att vila för tillfället...

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Jennifer,



Det är tråkigt att läsa att det inte fungerade med bredbandet från oss på Tele2 men är glada att du fått hjälp att avsluta det. Givetvis vill vi att du ska ha tillgång till ett abonnemang som även fungerar.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-02-09 @ 12:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0