Bubblar över!!

Har haft en helt awesome vecka!
Ja förutom hostan då...den vill verkligen inte ge sig men det är bara ett mindre problem!
Idag gick jag på långledighet...ja för mig är det iaf länge...dvs fredag, lördag, söndag :)
Har dessutom varit en riktigt bra vecka på jobb...lagom mycket att göra, tiden har gått och vi har haft ganska kul haha...dr House är inte att leka med :)

Idag hämtade mamma mig efter jobb och vi stack bort till Erikshjälpen (heter inte så längre men vet inte vad det heter)..och där hittade jag fyra olika köksstolar...precis såna jag ville ha...så nu ska dom slipas och målas vita och dynorna ska kläs med ett fint tyg :)
Och jag kan knappt hålla mig men dom kostade 160 kronor...heeelt galet billigt!!! För alla fyra alltså!

Imorgon får jag nycklarna till lägenheten så helgen lär spenderas i målarkläder :)
Fast jag har en hel del andra planer också!
Imorgon efter besiktningen av lägenheten ska vi köpa färg, sen ska jag träffa mina arbetskamrater för afterwork :)
Och om afterworken inte blir så sent så ska jag möta upp Anna för ett eller flera glas vin!
På lördag ska jag måla, måla, måla och på kvällen kommer ett par av tjejerna hem till mig för lite utflyttningsfest i röran bland alla kartonger!
Massa massa längtan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0